انجام تضمینی پایان نامه

انجام فصل دوم پایان نامه 

گروه تخصصی آموزش و پشتیبانی از پایان نامه های مقطع ارشد و دکترای پشتیبانی کامل با ارائه راهکارهای آموزشی


آموزش انجام صفر تا صد پروپوزال و پایان نامه با حضور و دسترسی 24 ساعتی و تضمین اخذ حداکثر نمره دفاع

[هم اکنون کارشناسان شیفت مشتاقانه پاسخگوی سوالات شما هستند      0910150223909103434482]

فرم سفارش مشاوره فصل دوم پایان نامه 

انجام فصل دوم پایان نامه

فصل دوم پایان نامه چه در مقطع کارشناسی ارشد و چه مقطع دکتری؛ یکی از فصول مهم و حائز اهمیت است که نگارش آن نیاز به تخصص؛ مهارت پژوهشی؛ توانایی در ترجمه مقالات زبان اصلی؛ آشنایی کامل با ادبیات پژوهشی و … دارد.
در انجام فصل دوم پایان نامه بیشتر به مبانی نظری، ادبیات پژوهش، پیشینه تحقیق و ارائه مدل مفهومی یا الگو پرداخته میشود. چنانچه در انجام فصل دوم پایان نامه تان دچار چالش هستید می توانید از راهنمای، پشتیبانی کامل و خدمات آموزشی کارشناسان مجتع درگاه دانش بهره مند شوید. وقت شما ارزشمند است پس مطمئن شوید که با افراد متخصص کار می کنید تا زمان را به نفع شما مدیریت کنند.

انجام تضمینی پایان نامه

هر دانشجوی عزیزی با هر بودجه، سطح دانش و فرصتی که در اختیار دارد می تواند از یکی از پلن های کارگروه بهره مند گردد. ما برای دانشجویانی که بودجه محدودتری دارند پلنهای متفاوت اقتصادی در نظر داریم.

موسسه پایان نامه نویسی مدیریت دولتی

محتوای فصل دوم پایان‌نامه

فصل دوم پایان‌نامه که بیشتر به عنوان ادبیات تحقیق یا مبانی نظری شناخته می‌شود به بررسی مفاهیم متغیرهای اصلی می پردازد. این فصل (قالبا) دارای سه بخش است:
در انجام فصل دوم پایان نامه قدم اول مقدمه است. در این بخش به اقداماتی که در این فصل انجام خواهد شد به طور مختصر توضیح داده خواهد شد.
بخش بعدی مبانی نظری است. مبانی نظری (یا تئوری) تعامل دو یا چند متغیر (یا عامل) است که تعاریف مورد نیاز را درباره یک پدیده بیان می‌کند و در عین حال بینشی درباره آن پدیده ارائه می‌کند. در برخی موارد، یک نظریه ممکن است برای توضیح پدیده‌ای که در حال مطالعه آن هستید کافی باشد، در حالی که در موارد دیگر ترکیبی از نظریه‌ها ممکن برای توضیح پدیده‌ای که در حال مطالعه آن هستید کافی باشد. توجه داشته باشید که برای انجام فصل دوم پایان نامه؛ مبانی نظری نیز اهمیت ویژه ای دارد و آن ساختاری است که نظریه‌ها را در توضیح یک پدیده به هم پیوند می‌دهد. چارچوب نظری مانند چارچوب یک خانه است که در حمایت از ساختمان ضروری است. ستون‌ها، تیرها و فونداسیون برای حمایت از خانه ترکیب می‌شوند. به طور مشابه، تئوری‌ها یا مدل‌های مختلف با هم ترکیب می‌شوند تا شالوده اصلی مطالعه را تشکیل دهند، برای توضیح پدیده مورد مطالعه ترکیب می‌شوند. مبانی نظری نیز مانند برق یک خانه است که باید در تمام اتاق‌های خانه جریان یابد. به عنوان مثال، اگر در مورد سبک‌های رهبری و رضایت شغلی مطالعه می‌کنید، یک نظریه یا ترکیبی از نظریه‌های سبک رهبری و رضایت شغلی را مورد بحث قرار می‌دهید که با بیان مسئله، هدف، اهمیت، سؤالات، فرضیه‌ها و تحقیق همسو می‌شود.
بخش بعدی که در انجام فصل دوم پایان نامه اهمیت دارد؛ تحلیل انتقادی آثار پژوهشی مرتبط با موضوع است. در این بخش مطالعات و تحقیقات گذشته در رابطه با موضوع پایان‌نامه بررسی خواهد شد و معایب و مزایا آن‌ها بیان خواهند شد و در اینجا بیان خواهد شد تفاوت تحقیق شما با تحقیقات انجام شده چه چیزی است.
و در قدم آخر یک نتیجه‌گیری خلاصه‌وار انجام خواهد شد.

نحوه نوشتن فصل دوم پایان‌نامه

برای نوشتن فصل دوم شرایط و ضوابطی وجود دارد که محقق در طول تحقیق باید به آن‌ها پایبند باشد که شامل موارد ذیل است:

نخست آنکه باید از هر گونه کپی‌برداری پرهیز کند چرا که این عمل از اعتبار تحقیق دانشجو خواهد کاست.
دوما دانشجو قبل از نوشتن فصل دوم باید مطالعه گسترده‌ای در رابطه با متغیرهای خود داشته باشد تا بتواند اطلاعات مورد نیاز خود را در رابطه با آن‌ها به دست اورد بنابراین انجام فصل دوم پایان نامه وابستگی زیادی به مطالعات منابع و مقالات دارد.
دانشجو نیابد برای نوشتن فصل دوم تنها از منابع معدودی استفاده کند بلکه باید مجموعه از منابع خارجی و داخلی را مطالعه کند و از آن‌ها برای نوشتن فصل دوم استفاده کند.
دانشجو باید از منابع به روز و جدید استفاده کند.
دانشجو نباید فقط به این نکته توجه کند که تنها حجم فصل را افزایش بدهد بلکه باید بیشتر بر روی کیفیت کار تمرکز کند.

برای کسب راهنمایی و خدمات پژوهشی در انجام فصل دوم پایان نامه می توانید با کارشناسان شیفت تماس حاصل فرمایید.

نمونه فصل دوم پایان‌نامه 

همانطور که پیشتر اعلام شد؛ این فصل در بیشتر تحقیقات صورت گرفته به سه بخش اصلی تقسیم شده است. نمونه زیر سرفصلهای فصل دوم پایان‌نامه یکی از دانشجویان است که به استاد راهنمای خود ارائه کرده است:

فصل دو: ادبيات و پیشینه تحقیق
مقدمه
تعريف مديريت سود
فرضیه‌های مختلف در مورد مديريت سود
انگیزه‌های مديريت سود
انگیزه‌های مربوط به منافع شركت
افزايش بازده سهام
شرايط تأمين مالي بهتر و تحمل هزينه سرمايه كمتر
افزايش قيمت در عرضه نخستين سهام
عدم تخلف از قراردادهاي بدهي
انگیزه‌ی سياسي
كاهش ماليات
اطلاع‌رسانی به سرمایه‌گذاران
انگیزه‌های مربوط به منافع شخصي
افزايش پاداش مديران
اعتبار، سرمايه انساني و امنيت شغلي مدير
انگیزه‌های درون شركتي
تغيير مديران اجرايي ارشد
مديريت سود خوب و مديريت سود بد.
الگوهاي مديريت سود
پيشينه تحقيق و بسط فرضيه
مديريت سود در سال قبل از تغيير مدير عامل (سال آخر حضور مدير عامل)
مديريت سود در سال تغيير مدير عامل
مديريت سود در سال بعد از تغيير مدير عامل
خلاصه فصل

نکته ای که بسیار حائز اهمیت است اینکه انجام فصل دوم پایان نامه، بر حسب موضوع اقتضای خود را دارد و ممکن است نمونه فوق اصلا با پایان نامه شما همخوانی نداشته باشد. این مطلب فقط جهت آشنایی شما عزیزان ارائه شده است.
نکته دیگر اینکه انجام صفر تا صد پایان نامه بعنوان یک طرح پژوهشی واحد و یکپارچه تلقی میگردد و فصول پایان نامه باید از یک انسجام و اتحاد پیروی کنند بنابراین برای نگارش هر بخش از پایان نامه باید بخشهای دیگر نیز مورد توجه قرار بگیرد.

مشاوره پایان نامه مدیریت دولتی

اهمیت فصل دوم پایان‌نامه

فصل دوم پایه و اساس کار پژوهش است. اهمیت انجام فصل دوم پایان نامه به این دلیلی است که محقق نیاز دارد تا به منابع گذشته رجوع کند و منابع مورد نیاز را مورد مطالعه قرار دهد و از این‌رو سطح آگاهی محقق در رابطه با موضوع پایان‌نامه خود افزایش می‌یابد و دید گسترده‌تری به او خواهد داد. از سوی دیگر با معایب سایر محقق‌ها آشنا خواهد شد که باعث می‌شود محقق در تحقق خود از آن‌ها پرهیز کند. از سوی دیگر محقق با نوشتن فصل دوم با کیفیت بالا شالوده و پایه خوبی برای ادامه تحقیق خود ایجاد خواهد کرد.

تضمین خدمات 

دوستان عزیز، ما معتقدیم که هیچ تضمینی بالاتر از تعهد و وجدان کاری نیست و در این مجموعه هیچ چیزی بالاتر از اعتماد ارزشمند دانشجویان نیست و در قبال این حسن اعتماد ما هم بهترین خدمات آموزشی و پژوهشی را ارائه خواهیم کرد.
در آغاز ما برایتان برنامه ریزی کرده و اولویتهایتان را تعیین میکنیم سپس مسئولیت آموزش انجام پایان نامه شما به یک استاد پژوهشگر با تجربه و دلسوز مدیریت دولتی محول میگردد و دیگر هیچ دغدغه ای برای دفاع از پایان نامه تان باقی نخواهد ماند. توجه داشته باشید که هیچ تایم دیگری جز همین حالا؛ برای تصمیم گیری و شروع مراحل پایان نامه تان مناسب ترین وقت نیست پس چرا منتظرید؟!

ما با تعیین یک هزینه متعارف و مناسب؛ اخذ حداکثر نمره دفاع را در کمترین زمان ممکن تضمین می کنیم

سوابق مجتمع درگاه دانش

مجتمع درگاه دانش در نگارش هزاران پایان نامه ارشد و دکترای مدیریت دولتی، با ارائه خدمات آموزشی و پشتیبانی بصورت شبانه روزی در کنار دانشجویان عزیز میهن مان بوده است هرچند همواره توصیه اول ما به عزیزان دانشجو این است که حتی المقدور خودشان به تنهایی پروژه پایان نامه شان را انجام دهند.

تعداد پایان نامه هایی که با مشاوره مجتمع تحصیلات تکمیلی به مرحله دفاع رسیده اند

0نسخه
تعداد پروپوزال های کارشناسی ارشد
0جلد
تعداد پایان نامه های کارشناسی ارشد
0نسخه
تعداد پروپوزالهای مقطع دکترا
0مجلد
تعداد رساله های مقطع دکترا

نظرات کاربران

ما به دیدگاههای شما احترام میگذاریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات تان را با ما به اشتراک بگذارید

یک نکته مهم در خصوص انجام پایان نامه:

دانشجویان عزیز توجه داشته باشید که یکی از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار در تسریع موفقیت پایان نامه، هماهنگ بودن با نقطه نظرات اصلاحی استاد راهنما  و مشاور است. همانطور که میدانید نگارش پایان نامه صرف نظر از جنبه  های علمی آن؛ کاری سلیقه ای هم هست. این اختلاف سلائق و دیدگاهها گاها موجب می شود استاد راهنما در خصوص کار شما نظرات اصلاحی داشته باشد و بخشهایی از کار مورد پسند ایشان واقع نشود. در چنین مواقعی، بجای پافشاری بر موضع خودمان بهتر است با نهایت صبوری تمام نقطه نظرات استاد راهنما را در پایان نامه اعمال کنیم.

مسابقه جایزه دار:

پیوندها:

استخدام فوق لیسانس حقوق
ویلا در شمال برای فروش
باطری ماشین ارزان
قیمت برنج شمال