مراحل صفرتاصد نگارش پایان نامه حسابداری

مراحل نگارش صفر تا صد پایان نامه حسابداری در مجتمع درگاه دانش

گروه تخصصی آموزش و پشتیبانی صفر تا صد پایان نامه های حسابداری


پشتیبانی و آموزش مراحل نگارش صفر تا صد پایان نامه حسابداری با حضور و دسترسی 24 ساعتی

مراحل صفر تا صد نگارش پایان نامه حسابداری

نگارش پایان نامه رشته حسابداری نیاز به تخصص و تجربه بسیار بالایی دارد و توصیه ما به دانشجویان عزیز این است که در انجام نگارش پایان نامه حسابداری، از مشاوره و تجربه محققین و پژوهشگران خبره و دلسوز بهره مند شوند. در مجتمع درگاه دانش ، مشتاقانه منتظر تماس دانشجویان عزیز هستیم تا صفر تا صد نگارش پایان نامه حسابداری آن ها را بر عهده بگیریم.

مراحل صفر تا صد نگارش پایان نامه حسابداری

انتخاب موضوع بعنوان اولین قدم در نگارش پایان نامه حسابداری

هنگامی که زمان نگارش پایان نامه فرا می رسد، اولین دغدغه دانشجویان انتخاب موضوع  ناب و جدید است در این شرایط قطعا با یک مشاوره جامع و حرفه ای می توانید این مسیر طولانی را کوتاه کنید. برای این که دانشجویان مطمئن شوند موضوعی که برای پایان نامه خود انتخاب کرده اند غیر تکراری است باید در سایت ایرانداک ثبت نام کنند. بعد از ثبت نام، گزارشی را در سایت دریافت می کنند که لینک منابعی که از آن ها در پایان نامه خود استفاده کرده اند و همچنین درصد همانندجویی را نشان می دهد. با انتخاب یک موسسه معتبر و با تجربه و سپردن مراحل نگارش صفر تا صد نگارش پایان نامه حسابداری خود می توانید درصد همانندجویی را در پایان نامه به حداقل ممکن برسانید.

مرحله بعدی نگارش پروپوزال حسابداری و تصویب آن

پروپوزال فرمی است که دانشجو باید آن را از سایت دانشگاه محل تحصیل خود تهیه کند، انجام پروپوزال حسابداری دارای بخش های مختلفی است و دانشجو با تکمیل این فرم به طور کلی پژوهشی که در حال انجام آن است را به دیگران معرفی می کند. کلیات پژوهش مانند بیان مسئله، اهمیت پژوهش و منابع که دانشجو قصد استفاده از آن ها را دارد، در فرم پروپوزال توضیح داده می شود. شروع کار برای نگارش پایان نامه مستلزم تصویب شدن پروپوزال است و بدون آن دانشجو اجازه نگارش پایان نامه خود را نخواهد داشت. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری باید با مراجعه به سامانه همانندجویی مانند ایرانداک از درصد همانندجویی پایان نامه خود مطلع شوند. همانندجویی یکی از مشکلاتی است که باعث پذیرفته نشدن پروپوزال می شود، بنابراین باید نسبت به این مسئله دقت و حساسیت زیادی به خرج داده شود تا از بروز هر گونه مشکل و تاخیری در ادامه کار جلوگیری به عمل آید.

 نگارش فصلهای پایان نامه حسابداری

تعداد صفحات یک پایان نامه حسابداری در مقطع کارشناسی ارشد بین 90 تا 120 صفحه است. همانطور که می دانید هر دانشگاه قواعد خاصی را برای انجام پایان نامه حسابداری تعیین کرده است، اما در این جا بر یک مبنای کلی فصول پایان نامه حسابداری را توضیح می دهیم.  بعد از عنوان و نام استاد و دانشجو که در صفحه اول پایان نامه قرار گرفته می شود، دانشجو به تقدیر و تشکر می پردازد. پایان نامه اصولا با چکیده آغاز می شود و در این قسمت دانشجو خلاصه ای از یافته های پایان نامه خود را ارائه می دهد. بعد از آن بخش مقدمه پایان نامه آغاز می شود و دانشجو اطلاعات لازم را در مورد پایان نامه در این قسمت ارائه می دهد. بررسی ادبیات، روش شناسی، یافته، بحث و نتیجه گیری و در انتها منابع ذکر می شوند. موسسه درگاه دانش یکی از معتبرترین موسساتی است که می‌تواند از مراحل صفر تا صد نگارش پایان نامه حسابداری همراه دانشجویان باشد تا به نتیجه مطلوب خود برسند.

 استعلام همانندجویی پایان نامه

ایرانداک یکی از سامانه های همانندجویی پایان نامه است که دانشجویان موظفند پژوهش خود را در آن ثبت  کنند تا از میزان همانندی موجود در پایان نامه خود مطمئن شوند. پس از ثبت نام در سامانه ایرانداک و دریافت کد رهگیری، گزارشی از سوی این سامانه برای شما ارسال خواهد شد که لینک منابع استفاده شده در پایان نامه را نشان می دهد. این کار خدمتی جدید از سوی سامانه ایرانداک است که برای جلوگیری از هر گونه سرقت ادبی در پایان نامه صورت گرفته است. باعث افتخار موسسه رایان فراسو است که توانسته با انجام صفر تا صد نگارش پایان نامه حسابداری همراه دانشجویان آینده ساز در سراسر کشور می باشد.

مراحل نگارش رساله حسابداری

تهیه فایل پاورپوینت جلسه دفاع

تهیه فایل پاورپوینت جلسه دفاع در هر دانشگاه متفاوت است و هر دانشگاهی اصول و مبنای خاصی را برای خود در نظر گرفته است. با توجه به این که تهیه فایل پاورپوینت نقش به سزایی در سرنوشت تحصیلی یک دانشجو ایفا می کند، لازم است به نکاتی در این زمینه توجه کنیم:
بهتر است بین مدت زمان تعیین شده توسط دانشگاه و ارائه دانشجو و همچنین اسلایدها هماهنگی و تعادل وجود داشته باشد و بازه زمانی در این زمینه رعایت گردد. نکته بعدی در تهیه پاورپوینت این است که مطالب را به صورت خلاصه و تیتر بندی ارائه کنید تا حضار خسته نشوند. دقت داشته باشید که شماره گذاری صفحات در فایل پاورپوینت بسیار مهم است زیرا  داوران و حضار بعد از پایان ارائه شما می توانند با استناد به صفحه مورد نظر سوالاتشان را مطرح کنند و نکته آخر این است که از تم در خور و مناسب جلسه دفاع استفاده کنید.

استخراج مقاله از پایان نامه

در استخراج مقاله از پایان نامه نیاز است که اصول و قواعدی دنبال شود تا مقاله قابل قبولی را ارائه دهیم. استخراج و رونویسی را با یکدیگر اشتباه نگیرید. استخراج مقاله به معنای کپی کردن از پایان نامه نیست، بنابراین با رعایت نکات مهم مقاله نویسی، می توانیم یک مقاله با کیفیت که دارای محتوای ارزشمندی است ارائه دهیم.

نکات مهم در دفاع از پایان نامه حسابداری

جلسه دفاع بدین منظور برگزار می شود که دانشجو بتواند گزارشی اجمالی از تحقیقات خود را همراه با مستندات علمی به داوران و حضار ارائه دهد. بهتر است که این گزارش جامع و مختصر باشد. اما دانستن چند نکته به شما کمک می کند تا جلسه دفاع خود را با موفقیت پشت سر بگذارید. به نکاتی تمرکز کنید که دلایل و مستندات کافی برای ارائه آن ها را در دسترس دارید، بر روی مطالبی که به آن ها شک دارید تمرکز نکنید و از آنها بگذرید، در صورتیکه در کار خود خلاقیت داشته اید، حتما آن را مطرح کنید، از ذکر مطالبی که باعث اتلاف وقت می شود خودداری کنید، اگر مقاله ای را از پایان نامه خود استخراج کرده اید، حتما آن را عنوان کنید و نکته ای بسیار مهم که باید به آن توجه داشته باشید این است که خونسردی خود را  در هر شرایطی حفظ کنید و آرام باشید.

سوابق مجتع درگاه دانش در قبول مراحل صفر تا صد نگارش پایان نامه حسابداری

برای انجام صفر تا صد نگارش پایان نامه حسابداری به دانش و تخصص زیادی نیاز است، زیرا سرنوشت تحصیلی یک دانشجو و نتیجه سال ها تلاش بی وقفه او در این بخش تعیین می شود. ارائه یک پایان نامه حسابداری با کیفیت تضمین‌ کننده آینده تحصیلی و شغلی دانشجویان است و فارغ‌التحصیلان این رشته می توانند با اثبات شایستگی خود در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های بزرگ و نهادهای مالی استخدام شوند، به همین دلیل استفاده از مشاوره کارشناسان متخصص و کاربلد برای انجام صفر تا صد نگارش پایان نامه حسابداری بسیار مفید است.

0نسخه
تعداد پروپوزال های کارشناسی ارشد
0جلد
تعداد پایان نامه های کارشناسی ارشد
0نسخه
تعداد پروپوزالهای مقطع دکترا
0مجلد
تعداد رساله های مقطع دکترا

نظرات کاربران

ما به دیدگاههای شما احترام میگذاریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات تان را با ما به اشتراک بگذارید

نظرات کاربران در باره مجتمع درگاه دانش

نظرات، پیشنهادات و انتقادات ارزشمند دانشجویان و همچنین پژوهشگران محترم گامی حیاتی در ارتقای سطح کیفی و شناسایی نقاط قوت و ضعف مجتمع درگاه دانش محسوب می شود،  از این که نظرات خود را در مورد خدمات و سطح کیفیت موسسه در سایت ما  به اشتراک می گذارید سپاسگزاریم. دانشجویان رشته ی حسابداری که قصد نگارش پایان نامه را دارند، در این صفحه می توانند به نظرات دانشجویانی که صفر تا صد نگارش پایان نامه حسابداری خود را به ما سپرده اند دسترسی داشته باشید.

پیوندها:

نگارش پایان نامه اقتصاد: انجام پایان نامه اقتصاد یکی از تخصصهای مجتمع درگاه دانش است به دانشجویان این رشته توصیه می شود چنانچه با مشکلاتی در مراحل نگارش پایان نامه مواجه هستند از خدمات این مجموعه بهره مند شوند

مشاوره پایان نامه مدیریت: در مجتمع درگاه دانش تیمی کاملا با تجربه و متخصص از ممتاز ترین محققین رشته مدیریت گرد هم آمده اند تا خدماتی بی نظیر در زمینه انجام پایان نامه مدیریت به دانشجویان این رشته ارائه کنند.

یک نکته مهم: برای اینکه بتوانید اطلاعات خودتان را همواره به روز نگهدارید و در انجام پایان نامه موفق ظاهر شوید؛ بهتر است به منابع داخلی و کتابهای دانشگاههای کشور بسنده نکنید و دامنه اطلاعات و مطالعاتتان را  فراتر از سطح دانشگاه پیگیری کنید. محققین این مجموعه  همواره پایان نامه های دانشگاههای معتبر بین المللی علی الخصوص دانشگاه آکسفورد را رصد کرده و طرح های پژوهشی را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهند. یکی از دلایل متفاوت بودن کیفیت خدمات این مجموعه با موسسات دیگر در به روز نگهداشتن اطلاعات است.